Monday, October 26, 2009

EDISI TERBARU

Assalamualaikum...

Kat bawah nie antara 2 ekor pikat edisi terbaru aku....aku baru ambik pada seorang otai terkukur yang terpaksa "CUCI TANGAN" dari hobi memikat di atas sebab2 kesihatan...aku bawak sendiri untuk cuba dilaman bagi puashati...dah puashati dah apa semua berakad jual beli dan sebagai tanda bertukar tuan bagi 2 ekor pikat nie diantara aku dengan otai tu...dia lego kat aku 2ekor pikat sekali dengan sangkar2 layang,3 set racik dan satu cetok hehehe....

sebagai tatapan umum aku sertakan dibawah nie gambar2 pikat baru aku dan set memikat...

SEBAGAI TATAPAN DAN HIBURAN JER TAU!!! BUKAN ADA NIAT LAIN!!! HEHEHE....



PIKAT BARU 1 BULU JERUN SEPARUH HUHUHU........
PIKAT BARU 2 BULU AIR EMBUN MCM LONG SEBUT TU....
RACIK RUMPUT PUN ADA ....
RACIK BARU LAGI LUM GUNA LAGI NIE......
CETOK SECOND HAND !!!! JADI LA BUAT ADA2....
sekian secebis cerita kosong aku kali nie....

36 comments:

Anonymous said...

tahniah bro, senang betul dapat burung pikat..apepun jagalah baik2 n mandikan burung selalu dan tak lupa jangan sampai tangan tu pijar dek sebab mandikan burung hehehe...jangan mare aa....

azmi bin abdullah said...

Rol..,
hang jangan promo lelebih...aku memang fobia ngan pikat yang lawa, cantik dan mantap nih.aku mai umah hang bawak cetok kosong baru hang tau!

layangmas said...

nah hai....nie sapa pulak nie pandai2 cakap tgn aku kena cabai...hooiii hang sapa haaaa...muahahahaha
aku tau hang sapa!!! hang awek bank tu kannnnn...hahahahaa...takpa nanti kita jumpa naaaa...

layangmas said...

azmi...

aku dah kata dah sat g mesti ada org dok berkenan punya...bkn promo la mie sekadar perkongsian hobi...nak tukaq buleh mie...kita tukaq pikat naaakkk!!! hang lego kat aku 2 ekoq pikat ganaih hg aku bagi sekoq hat aku...muahahahaha...

din...zafiz said...

isk isk isk.....
tudiaaaa aiiihhhh.....
2eko dnk + racik + cetok....

untung hg rul....

xsabo rasanya nk baca laporan memikat hang....... ehmm ehmm

Anonymous said...

salam azrul

addoiiiiiii penin kepala nengokkan pikat tuuuu.pastu berpinau mata nengokkan racik dan cetok tuuuu...
bertuah badannnnnn....

long

layangmas said...

din...

Dah nak rezeki agaknya din...tup tup dia ofer hat nie pulak...aku pa lagi la...laju ja pi hehehe

Laporan mikat noooo...nanti dulu kaki aku tak buleh jln sgt nie...kena 5jarum jahit kat celah jari rabak besaq sgt...sedih betoi aku...tukaq ganti kot hahaha...

layangmas said...

salam long...

hahaha...amboiii...sampai penin nooo...sampai pinau nooo...pikat biasa ja tuuuuu..semua hat biasa ja tuuu long oi...buat ada2 ja tu..huhuhu...

din...zafiz said...
This comment has been removed by the author.
din...zafiz said...

rabak pasai apa pulak rul?
isk.... hg rehat la bg betul2 sembuh rul...... ubat jgn lupa makan...

pasal dnk tu hg jgn bmbang...
aku ada.........

hik hik hik

Anonymous said...

salam

laaaa kena besi kat tempat keja ka ? teruk gak tu kalau 5 jahit.iskhhhhh.seriau dengaq tu.rehat dulu azrul.tahun depan buleh mikat.

long

layangmas said...

kena besi tajam din...elok ja nak duduk teruh rasa sejuk kat celah jari kaki...tengok2 besi tajam dah lekat sampai ke tulang jari kaki...

terus rasa mcm nak pitam...darah keluaq byk sgt...ptg baru pi klinik kena marah pulak dgn doc...awat lambat sgt dtg...bebudak kat klinik 2 duk gelak aku..mendodoi aku doc tu jahit hidup2...

layangmas said...

dak long kena kat rumah ja masa nak kemaih laman belakang rumah...ngilu masa kena tu...tarik besi tak mau jatuh last sekali biar besi tu jatuh sendiri bila daging terbukak...

din...zafiz said...

isk2..... azrul......
ngeri aku dgr tau.....

rehat bro,,,
kasi itu luka btl2 tutup...
kalau rezki xkemana, duk dirumah pon blh dnk 2eko....

Anonymous said...

hahaha...pandai betul bro teka ye.. tunggulah kaki tu elok bro bru leh g mikat semula nanti x pasal2 tercucuk pulak duri sawit...naya je..

najib2MANG said...

TAK LAMA LG HABISLAH BURG MUAR HAT POWER2.KALO KTA DTA MEMG TNGAL BURG SAYUR JEK.AZRUL DAH ADA PENGANTI GUNTUR..LG HEBAT PENURUN DIA.RAYA HAJI BLIK MUAR NAK GABUIH SEKO NI HAAHAHAHAH....

layangmas said...

jib@2mang...

dtg jib jgn tak dtg...aku tgu ngko...jgn lmbt takut nanti aku ubah fikiran hehehehe....

najib2MANG said...

hahahaaha....aku raya haji baru balik muar rul...cti tak lama..ahad aku g mlaka kejap umah spupu aku kenduri..ambk burg trus balik.hahaha..

Anonymous said...

salam, muar kat mana? parit apa? saya parit besar darat, jalan dato hj kosai

layangmas said...

salam...

kat jln kimkee...nie no hp saya 0176164320...kat pt besar ada kenal ngn HJ selamat x...otai gak tu...

din...zafiz said...

rul....
mai la hantar video sora 2eko pikat baru tu....
kami nk dgr ni.... dgr kata selang tindan habis.....ehmm, ehmm,
hehehhe

najib2MANG said...

azrul tkor din nak masukan sora pkat baru dia takut kita gabuih nt mlopong dia tgk tngal sangkar jek.hahahahaha...

layangmas said...

Din...

hishhh...hg nie din mana ada selang tindan abis...sora ayaq sejuk ja...
ala malu la aku nak letak sora teketeh...teketeh jaaaa...BH pun tak selera degaq hehehe

layangmas said...

najib2mang...

Asik aku jer nak letak video sora pikat...jenuh la mcm nie...

org lain bila lak nak letak video sora pikat muahahahaha...

mana aci mcm nie!!.

din...zafiz said...

rul....
kalau berwajah baru, maknanya nk ada video baru..... hehehehe

layangmas said...

Din...

ada ja idea hg din...hehehehe
nanti la dulu aku susun satu2 dulu...
cpt sgt nanti takdak bahan lg nak letak din...

xreal006 said...

tahniah..azrul..bertuah nooo..dapat 2 pikat power tue..susah hati la BH2 kat area MUAR tue.

layangmas said...

keey...

la nie nak tgkp hat kopi o ja keey muahahahaha.....!!! jd hat molek2 x ssh hati sgt huah..huah..huah...

din...zafiz said...

rul...
tangkap hat kopi O byk sikit....
nnti aku p umah senang p rasa ja lagi... hehehe

layangmas said...

amboiiiihhhh...din hg sindir aku nooooo...xpa2 ada lori ada bas hahahaha...

din...zafiz said...

rul....
rasa bukan sebarang rasa....
rasa siap bw cetok kosong tu.....
balik dgn berisi BB......
nah haii..... hik hik

layangmas said...

amboihhh din dah keluaq pantun dah..

Besar tapak tangan nyiru hamba tadahkan,
Mai la din mai umah aku,
Tapi ada syarat hang mesti tunaikan,
Ajaq bagi perabih ilmu kukuq kat aku,
Baru boleh aku simpankan!!!

muahahahahahaaa....

layangmas said...

4 kawan....

La nie aktiviti memikat kurang sikit disini...mana yg ketagih bwk juagak lah pikat ke hutan...helang terlalu banyak disana sini...sbb sygkan pikat jd taklah pegi memikat...BH pun kurang hendak bermain dgn pikat sbb takut agak nyer...tentang cuaca pulak tiap2 dimuar hujan!!! tak petang,pagi hujan...cuaca tak menentu...

debby kerinci said...

assalamualaikum... aktiviti mikat di tempat kami jarang yang gunakan pikat tanah, kami mikat diatas pohon, sebagian ada kawan yang pakai racik tapi tak seberapa.

debby kerinci said...

assalamualaikum... aktiviti mikat di tempat kami jarang yang gunakan pikat tanah, kami mikat diatas pohon, sebagian ada kawan yang pakai racik tapi tak seberapa.

layangmas said...

wa'alaikumussalam...

salam perkenalan dari saya...yg sebenar nyer x kesah nak main kat atas tanah @ pohon@pelepah ker..janji dapat dpt brg...hati mesti mau happy yer tak??? en debby kerinci...saudara dari mana???...

Blog Widget by LinkWithin