Monday, September 8, 2008

Salam Perkenalan

Salam perkenalan. Ini merupakan blog yang saya buatkan untuk meletakkan segala pengalaman, perjalanan, pendapat dan apa sahaja yang berkaitan dengan kehidupan. Dan ianya tidak ada kena mengena dengan sesiapa pun. Seperti orang lain, saya juga punya minat yang tersendiri untuk saya kongsikan kepada sesiapa yang berminat. Memikat burung, tentunya kawan-kawan di luar sana ada juga yang berminat dalam bidang ini, moga2 kita dapat berkenalan dan berkongsi pengalaman. Saya masih baru didalam bidang ini, tapi Insya-Allah kita boleh berkawan hendaknya.

Memikat burung terkukur adalah salah satu minat saya di waktu yang terluang.Nanti saya akan letakkan gambar-gambar yang berkaitan. Terima kasih.


4 comments:

ahadancoach said...

Tahniah diatas pengelaran sulung ini...teruskan perjuangan ini dan jgn jadi dukun lintah lak....heheh

Anonymous said...

hehehe ... teruskan perjuangan kau! hehehe

chandra said...

hi iam looking for live medical leechs if any one with courrier service to usa send me detail

chandra said...

hi iam looking for live medical leechs if any one with courrier service to usa send me detail

Blog Widget by LinkWithin