Thursday, September 17, 2009

Burung Baru 1











nie lah dia BB yang aku tgh duk ajar...bolehlah suadara2 menilai kot mana pun...dia nie guk 2 gantung...

8 comments:

din...zafiz said...

guk 2....
ni jenis gedik kepak kot....
aku teka ja....

byk pelapis noooo
hehehehe

layangmas said...

a'ah betoi din hg mmg otai la dlm permainan kukuq...sora dia ada tarik aqaq...x tau la betoi ka dak...nanti kalau ada masa aku upload...dia nie dah terkejut ari tu...la nie dia kurang sikit nak bunyi...aku sudah silap daaaaaa...pi pacak dekat sgt dgn anggaq BH...

din...zafiz said...

dah bunuh berapa?
xpa nnti pulih balik tuu.....

layangmas said...

baru bunuh sekoq din...la aku campak dia kat dlm ladung biaq dia pukui brg lain...tgk siang tadi dah dok pukui dah...kalau dah teruk dia belasah brg lain tambat semula...

din...zafiz said...

Cantik.....
nk cepat pulih senang ja rul....
hang buh kat umah aku...(pinjam ayat mie).... kih kih

layangmas said...

ceyy..ceyy..pandai hg noooo...cantek ja ayat dia...hehehe....

din...zafiz said...

azmie yg ajaq rul oi....
he...he...he

izzat kulaijaya said...

saya baru bela burung tekukur. kadang2 bunyi kadang2 x bunyi. macam mane layangmas ajar burung BB??
lagi satu, saye ade 2ekor burung tekukur, kawan saya cakap jangan bagi burung tu nampak antara satu sama lain. betul ke?? umur saya baru 15 tahun(sekolah lagi, tapi saye minat nak pikat burung tp saye ikut orang je, sebab x ade burung pikat, burung saya pun kawan bagi sebab malas nak jage)

Blog Widget by LinkWithin