Sunday, September 13, 2009

Percubaan BB

assalamualaikum...

Laporan Memikat: sabtu 12/9/2009
Lokasi:Ladang Sawit
Masa: Pagi
Tenaga: 1 org
Pikat: BB

Laman pertama

sampai jer duduk dulu jap..dengor2 suara mana yg berkenan...dengor2 ada 2 yg berkenan dua2 ada banyak keja... try pacak lah kata aku...siap pacak nyorok dlm jarak 3 pokok sawit...dengar jer BH menekan2 pikat buat tak atau jer...agak lama jgk diam terpaku sambil2 sisip bulu...aku dah tak senang duduk...jap lagi brg menekan Fuuuuuuhhhh.....lega rasa dia nak berbunyi igtkan tak melawan...tapi BH tak sampai2 bosan duk tgu pergi pulak laman kedua...

Laman kedua

tgk2 ada otai tgh duk merap baik punya...dengar2 suara berkenan,himpit dalam 3 batang sawit...siap pacak semua cari port cantek2...tgk2 ada,aku pun sembunyi la kat situ ada la dalam 2 3 patah BB menekan...jap lagi BH sampai betul2 kat depan angga pokok mati berdepan ngn pikat...bila npk pikat (BB) dilaman nguku sakan la BH tu...terkejut BB terus tarik kaki hahaha...
aku tersenyum sendiri tgk BB aku...belum la lagi tu tgk gaya nyer...tgu jap tgk BB mcm tu jgk terus keluar BH terus lari...bungkus2 terus balik!!!

14 comments:

najib 2MANG said...

takpa rul nanti bawak lg.bb teperanjat tu.takpa nanti lama2 dia dah biasa kat laman mesti dia layan punya.ko kn byk bb.try yang lain plak.hahahahha...

najib 2MANG said...

takpa rul nanti bawak lg.bb teperanjat tu.takpa nanti lama2 dia dah biasa kat laman mesti dia layan punya.ko kn byk bb.try yang lain plak.hahahahha...

layangmas said...

siut jer ko jib mana ada banyak BB kat rumah aku nie...hehehe

azmi bin abdullah said...

rul,
ikut firasat aku bb tu tak serasi ngan ko, baik ngko anto kat umah aku..muah..ha..ha....

layangmas said...

mie...

byk ler hang punya firasat...ajer pandai ngko mie nak kenen aku yer...
BB nie lum masak tanah lagi la mie..hahaha bijak...bijak...bijak.

terkena aku...nasi kampit betui..!!!

en_me said...

nice blog.. salam aidilfitri maaf zahir bathin wat abang layangmas ittewww

din...zafiz said...

xapa rul byk BB......
xda masalah punya.......

tu baru permulaan....... kn?

layangmas said...

en_me...

Terimakasih kerana sudi mengunjungi blog saya...sudi2 kan la masuk selalu huhuhu...

terimakasih sekali lagi dari saya LAYANGMAS...

layangmas said...

din...

Tak tau aku sejauh mana BB aku dok ajaq nin blh pi jauh...dari pembunuhan pertama sampai la ni dok diam ja...tp kalau aku sua dekat BB lain nguku sakan dia...nantilah aku cuba upload gambaq BB ni...

din...zafiz said...

penguku noooo....
xsabaq aku nk tgk gambar BB tu....
hehehe,,,

Long said...

salam

fuhhhhh.tahniah di ucapkan kpd azrul.mengganas dah nampaknya ni.lepas nimengganas la di muar tu nooooo.anyway tahniah

long

layangmas said...

din...

brg cikai ja tu din...ish hg nie tak sudah2 nak kenakan aku...jaga hg!!!
ada lori ada bas...hehehe

layangmas said...

nak menganas apa long takdak pikat handai lagi hehehe....

najib 2MANG said...

ya lah tu rul takda pkat handal.guntur kan hebat.bb gagap lg.nt ptg ni aku bwak mm blik muar,aku hantar umah ko.mkin btambah lah burg ko rul.hehehe.....

Blog Widget by LinkWithin