Tuesday, September 8, 2009

Hasil 2009


Msg kat member ajak mengajar BB...member kata ko pegi dulu nanti kalau sempat kau datang...
kul 5 ptg pegi la dengan dengan bertemankan BB...

laman pertama

pacak BB sekali ngan racik...sekor lagi gantung jer kat dahan pokok duku rendang...siap semua duk kat belukar..BH blh tahan gek bkn main riuh rendah,tapi sbb bawak nak mengajar jadi pacak jauh jer biar BB tu suka panggil dilaman...lama jgk nak tunggu baru ler nak keluar suara dia yg tak sedap tu...tp disbbkan nak rasa mcm mana permainan dia ajar jgk lah...agak ada la dalam 2 3 4 patah...BH sampai tapi jauh jer...brg merbah tak sudah2 main kat atas kepala BB...tgk camtue jer terus kemas gi kat laman lain pulak...

laman kedua

sampai2 jer bkn main lagi riuh rendah BH...pacak BB kat tempat redup...hat sekor BB gantung jer,sama macam tadi...BB banyak mematuk tanah...jap terkebil2 tgk kanan tgk kiri...tak lama lepas tu BB mula menekan bila nampak BH melambung....tekan...tekan...tekan dan terus tekan aik tiba2 jer...BB kat dalam cetok mula lambung guk sesekali menekan...oklah tuuuu...dalam pada BB menekan tiba2 BH turun tapi langsung pun tak bersuara...jalan2 berenti...jalan berenti..BB nampak jer BH tu terus dia tekan2 dan terus tekan....rupanya BH nie nak belasah brg BB sampai jer kat BB....BH menguku sakan...BB pun dgn penuh semangatnya membalas balik...tak sempat apa2 BH dah sangkut...huhuhu....gambar kat atas tulah hasil nyer...!!!

12 comments:

najib 2MANG said...

fuhhh..
hebat bb ko rul,baru2 turun laman dah bunuh.adalah pelapis guntur.
takpa rul ajar baik2 nanti pas raya kita g mikat sama...

azmi bin abdullah said...

Betul tu najib,BB azrul ni dah meletop-letop!Ko jangan lupa ajak aku sekali Jib.Azrul kata tempat dia banyak BH,nanti aku bawak ladung besar siap lori sekali.Kita tapau kasi bersih..ha..ha....

layangmas said...

hebat apa jib...BB tu duk takut2 lg kat atas tanah...tarikh kat gambar tu salah...2005 aku belum mikat lg hehehe...igt nak rakam takdak tmpt cun la...

layangmas said...

cetttt...bila masa pulak aku ckp ngan ko mie...BH kat sini celir2 hang jgn tak tau...kus semangat...ini olang manyak bahyen la...sampai nak bawak lori Oooooo.....

najib 2MANG said...

hahahaha....boleh bang kalo nak mikat kat sane.mertua saya dekat je dgn rumah azrul.cuma saya segan je ngan otai.pikat saya o je.plak 2 kadang nak bunyi kadang tak nak.tu yang payah tu buat malu jek nt.kah.kah.kah

layangmas said...

eleh...najib merendah diri pulak..
pikat dia ganas2 2...diam jer..sajer nak hangat aku suruh mikat lg yer...
ajer pandai ko jib...hehehe

sf said...

alhamdulillah, Yul, tarikh kat kamera tu kasik ubah le setting dia ...

ayamskudai@yahoo.com said...

tahniah membungkus...dah lama x dengar laporan dri layang mas...hebat tuu..bb dapat bh celir..

layangmas said...

nasib2 jer tu

din...zafiz said...

fuhh! rul.... hehehe
syok la pelapis dah membunuh.
xlama pantang letak bunyi la tu....

TAHNIAH rul.........

layangmas said...

ala din pelapis aku nie tak lah setara mana pun...asal blh jadi dah..
aku bknnya pandai nak pilih2 brg pun...dengaq sora pun tak pandai lg...hehehe

nanti kita jumpak kita sembang pnjg2 noooo....!!!

din...zafiz said...

aku pon xpandai gak..... hehehe
kita serupa....
ok no hal punya......

Blog Widget by LinkWithin