Monday, November 16, 2009

PIKAT DALAM KENANGAN

SITUBA DLM KENANGAN

Diatas nie adalah salah sekor pikat guk1 aku yg dah takder kat alam nyata nie suara lambung guk kendur lapis byk selang pun ada..pandai memujuk,bila beradap BH jadi suara keras...sekor lg pikat guk1 selang kuku tak dan nak gambar dah mati kena cekau dengan kucing...

4 comments:

azmi bin abdullah said...

rol..,
pikat hang betoi dah tak dak ka saja tak mau kasi kami mai gabuih? aku mai buat sport-check umah hang baru hang tau!

layangmas said...

hahahahaha....betui la mie hat nie dah mati dah...sedih aku Oooooo hadiah dari pak mentua aku nieeeee!!!

Long said...

salamm

laaaaa.iskhhhh naya betoi.kucing mmg x buleh lepa.cumanya kucing kita jgn buat dia .cuma just libas dgn penyapu lidi bagi dia kena sekali.lepas tu kalau kita pegang penyapu lidi dia x berani rapat dah.tetapi bersabar lah ye rul.ada pengganti dia hat lebih dari tu.ada hikmah di sebalik tu.patah tumbuh ilang berganti.

aznie said...

bang,saya nak tanya kalau kita beli merbuk kat kedai ada potensi tak nak jadi pikat lagi satu camne kita nak tgk burung tu?

Blog Widget by LinkWithin