Thursday, August 20, 2009

Burung Baru




kawan2 terimalah dendengan lagu yg seterusnya....
hisap rokok tembakau ciiiinaaaa....hehehe
kedua2 ekor terkukur nie brg baru...

13 comments:

azmi bin abdullah said...

Ha..ha..
tu dia....
azrul dah kembali mengganazzzz!!!
cantik burung... power tuh!

layangmas said...

hahaha...mana ada ganazzzz mie..
brg baru lagi...tak taulah bila blh bawak turun laman...tgk2 gaya lamabat lagi...

Serunai Faqir said...

hah, macam ni lah, baru ada 'cara', ini main pakai senyap je blog hang ni! hehehe

ahadancoach said...

Perghhhh dah setahun baru muncul semula....lepas ne selalu2 dan rajin2 lah masuk....

ayamskudai@yahoo.com said...

tahniah...dah ader bb power...lama x dengar berita si guntur...sat lagi penuh laporan.hehehe

fazli said...

Assamulaikum Bro!!! saya ni pelapis baru minat nak tahu cara cara nak maracik/jerat tekukur boleh x tlg bagi maklumat

fazli said...

Assamulaikum Bro!!! saya ni pelapis baru minat nak tahu cara cara nak maracik/jerat tekukur boleh x tlg bagi maklumat

layangmas said...

ayam@abg kahar....

brg baru nie lum betul2 galak lg jdi tak tau la bila baru boleh bawak train...si guntur ok sihat cuma dah lama tak turun laman...

layangmas said...

wlsm....

pada fazli blh la masuk kat TTF kat situ ramai otai2 lama jika nak dibandingkan ngn saya yg baru setahun jagung hehehe...email saya yer fazli

ayamskudai@yahoo.com said...

syok bb hang tu...nguku angkat kepak...

Anonymous said...

ajar jangan tak ajar rul,nt kta trun mikat kat bp.aku pn sibuk ajar bb.pkat takda katakan

Long said...

salam

amboihhh punya lama menghilang dan senyap sunyi blog hang ni azrul baru sekarang muncul nooooooo.sakan aiiihhh.rupanya dok pulun bb nooooo.anyway tahniah.

welcome back

long

din...zafiz said...

rul...... puas la main brg pasni nooo.....

duk lawan nguku saja......

Tahniah rul

Blog Widget by LinkWithin